Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim

Logo - Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Samodzielne stanowisko ds. kontroli

Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59 23-300 Janów Lubelski
Data ogłoszenia
2025-01-17
Termin składania dokumentów
2025-01-29
Wymagane wykształcenie

1.Wymagania niezbędne:

Wykształcenie wyższe,

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Znajomość następujących aktów prawnych:

         - ustawy o finansach publicznych,
         - ustawy o rachunkowości,
         - ustawy o samorządzie powiatowym,
         - ustawy – prawo zamówień publicznych,
         - ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego,
         - ustawy – Kodeks pracy

2. Nieposzlakowana opinia,
3. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
5. Obywatelstwo polskie,
6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

Zakres obowiązków

2. Wymagania dodatkowe:

    - doświadczenie w pracy w jednostkach administracji samorządowej minimum 2 lata na podobnym stanowisku pracy ds. kontroli wewnętrznej.

ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU

Zakres zadań przewidywanych do wykonywania na stanowisku dotyczy prowadzenia spraw związanych z:

  1. Kontrolą jednostek organizacyjnych wchodzących w skład powiatowej administracji zespolonej pod względem przestrzegania prawa, celowości podejmowanych działań, przestrzegania przepisów o zamówieniach publicznych, gospodarowania środkami budżetowymi i kredytami, prowadzenia rachunkowości, a także kontrolą w zakresie wykorzystania środków finansowych z funduszy strukturalnych;
  2. Kontrolą wewnętrzną Starostwa Powiatowego w zakresie przestrzegania przepisów prawa, technik biurowych i terminowości w załatwianiu spraw, przestrzegania przepisów o zamówieniach publicznych, gospodarowania środkami budżetowymi i kredytami, prowadzenia rachunkowości, a także w zakresie wykorzystania środków finansowych z funduszy strukturalnych;
  3. Uczestniczeniem w kontrolach prowadzonych przez organy zewnętrzne;
  4. Kontrolą problemów wynikających ze skarg i wniosków;
  5. Przygotowywaniem protokołów i sprawozdań z przeprowadzonych kontroli;
  6. Przygotowywaniem projektów zaleceń pokontrolnych;
  7. Przygotowywaniem wniosków i wystąpień do organów kontroli państwowej o przeprowadzenie kontroli w zakresie ich właściwości;
  8. Przygotowywaniem zawiadomień kierowanych do Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych i gromadzenie do tego celu dokumentów;
  9. Przygotowywaniem informacji na temat kontroli;
  10. Analizowaniem i przygotowywaniem informacji o stopniu wykorzystania materiałów pokontrolnych przez wydziały i pozostałe jednostki organizacyjne;
  11. Monitoringiem realizacji zaleceń pokontrolnych;
  12. Opracowywaniem planów i regulaminów kontroli;
  13. Prowadzeniem rejestru kontroli;
  14. Planowaniem i koordynowaniem procesów zarządzania ryzykiem i samooceny kontroli zarządczej;
  15. Prowadzeniem rejestru ryzyk;
  16. Prowadzeniem i aktualizacją wykazu m.in. procedur, regulaminów w ramach systemu kontroli zarządczej;
  17. Sporządzeniem raportów, sprawozdań z zakresu kontroli zarządczej;
  18. Wykonywaniem zadań związanych z wyborami;
  19. Realizacją innych zadań wynikających z przepisów prawa lub uchwał organów powiatu.
Wymagane dokumenty

1. List motywacyjny i życiorys (CV),
2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia i inne umiejętności,
3. Oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
4. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
5. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na w/w stanowisku,
6. Kserokopie świadectw pracy,
7. Osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności winny złożyć kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.

Warunki pracy

Miejsce świadczenia pracy: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim.
Wymiar czasu pracy: pełny etat

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Janowie Lubelskim w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest większy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Sekretariat Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim, Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski

Uwagi

1. Dokumenty wytworzone na potrzeby zgłoszenia udziału w konkursie (list motywacyjny, CV, oświadczenia) powinny być własnoręcznie podpisane.

2. Kserokopie dokumentów kandydat potwierdza za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie na nich zwrotu: „Za zgodność z oryginałem”, własnoręcznego podpisu i daty potwierdzenia.

3. Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na samodzielne stanowisko do spraw kontroli w Starostwie Powiatowym w Janowie Lubelskim” do dnia 29 stycznia 2025 r. 

4. Dokumenty, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

5. Kandydat podczas rozmowy kwalifikacyjnej powinien posiadać dokument tożsamości.

6. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim.

Załączniki
  • pdf 1,35 MB pobrano: 71 razy
  • rtf 53,5 KB pobrano: 20 razy
  • docx 17,5 KB pobrano: 38 razy
  • docx 15,9 KB pobrano: 30 razy
  • docx 13,2 KB pobrano: 25 razy
  • pdf 234 KB pobrano: 334 razy
  • pdf 340 KB pobrano: 248 razy

  • Wybrany kandydat
    Jerzy Bielecki
    Uwagi
    zam. Janów Lubelski

    Jerzy Bielecki
    Uwagi
    zam. Janów Lubelski

    Michał Flis
    Uwagi
    zam. Janów Lubelski

    Magdalena Pomorska
    Uwagi
    zam. Urzędów

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Grzegorz Krzysztoń
    Dodano do BIP dnia 17-01-2025 13:22:49