Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim

Logo - Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Zapytanie ofertowe w ramach postępowania zakupowego na przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich
Data utworzenia
2023-12-19
Opis

RZĄDOWY PROGRAM ODBUDOWY ZABYTKÓW

Obrazek

Zapytanie ofertowe w ramach postępowania zakupowego na przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich

Momoty Górne, 19 grudzień  2023 r.

Zapytanie ofertowe
w ramach postępowania zakupowego Nr 1/2023

w sprawie zamówienia na przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Rzymskokatolicka Parafia pw. św. Wojciecha w Momotach Górnych

Momoty Górne 49

23-300 Janów Lubelski

mail: saxaz@op.pl

  1. Tryb udzielania zamówienia:
    1. Zamawiający realizuje projekt (dalej „Projekt”) „Naprawa konstrukcji i wymiana poszycia dachu na zabytkowym kościele w Momotach Górnych”, który pozyskał dofinansowanie (wstępna promesa) z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Polskiego Ładu. Podmiotem udzielającym dofinansowania jest Powiat Janowskim.
    2. Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego.
    3. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
    4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
    5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez oferentów.
    6. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert.
    7. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.
    8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
    9. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
    10. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

 

  1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu prac budowlano konserwatorskich polegających na wymianie uszkodzonych elementów konstrukcji więźby dachowej, wykonanie nowego blaszanego pokrycia z blachy miedzianej połaci dachu zabytkowego kościoła zlokalizowanym na działce o nr. geod. 859 w Momotach Górnych, z wyłączeniem wieży wraz z kopulą.

Zakres prac obejmuje:

1) Wykonanie prac budowlano konserwatorskich polegających na wymianie uszkodzonych elementów konstrukcji więźby dachowej, wykonanie nowego blaszanego pokrycia z blachy miedzianej połaci dachu zabytkowego kościoła p.w. Wojciecha w Momotach Górnych

2) Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja budowlana stanowiące załącznik nr 1  do niniejszego zapytania ofertowego.

  1. Warunki wykonania prac:

Prace muszą zostać wykonane zgodnie z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, pozwoleniem Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac przy zabytku.

Pełna dokumentacja Projektu jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu.

Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem materiałów wysokiej jakości, przeznaczonych do pracy przy zabytkach i dostosowanych do przedmiotu zamówienia. Oferenci zobowiązani są do przedstawienia na żądanie Zamawiającego listy materiałów (rodzaj materiału, producent oraz oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować materiał), które planują wykorzystać przy prowadzeniu prac. Weryfikacja dopuszczenia przedstawionych materiałów oraz ew. zamienników dokonana zostanie przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Dla uniknięcia wątpliwości dodaje się, że Zamawiający nie narzuca zastosowania materiałów konkretnych producentów, a badać będzie wyłącznie walory jakościowe propozycji oraz ich dostosowanie do przedmiotu zamówienia.

Złożenie oferty wiąże się z zobowiązaniem do wykonania prac zgodnie ze wszelkimi odnośnymi przepisami prawa (prawo budowlane, prawo ochrony zabytków, w tym przepisy wykonawcze dotyczące BHP, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zastosowania stosownych oznaczeń itp.) oraz do fizycznego udziału w odbiorach. Po stronie Zamawiającego leży wyłącznie ustanowienie inspektora nadzoru oraz wykonywanie obowiązków inwestora, które zgodnie z prawem nie mogą być wykonywane przez inny podmiot.

Prace muszą zostać wykonane w terminie 8 miesięcy od zawarcia umowy.

Oferent, w przypadku wyboru jego oferty, udzieli gwarancji umownej na wykonane prace na okres nie krótszy niż 5 lat.

 

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu (kryteria dostępu)
    1. Doświadczenie w zakresie realizacji projektów zbliżonych do projektu będącego przedmiotem postępowania.

Powyższe kryterium będzie uznane za spełnione w przypadku wykazania, że oferent wykonał w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 projekt polegający na wymianie dachu z blachy miedzianej w obiekcie zabytkowym wpisanych do rejestru zabytków.

ZASADY KORZYSTANIA Z POTENCJAŁU PODMIOTÓW TRZECICH W CELU WYKAZANIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

      1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia polegać na doświadczeniu i zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
      2. Wykonawca, który polega na doświadczeniu i zdolnościach innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
      3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty doświadczenie i zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, jeżeli podmiot ten będzie uczestniczył w realizacji zamówienia.
      4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty tez realizują roboty lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. W odniesieniu do zasobu doświadczenia, złożone zobowiązanie, o którym mowa powyżej, musi jednoznacznie potwierdzać udział podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia.
      5. Jeżeli doświadczenie i zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
        a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
        b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe,) zapytania ofertowego.
      6. Z dokumentu – Zobowiązanie podmiotu trzeciego przedstawianego przez Wykonawcę powinno wynikać:
        1. ) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
        2. ) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu inwestycji;
        3. ) zakres i okres udziału tego podmiotu przy wykonywaniu inwestycji,
      1. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym, lub Wykonawcę, wobec którego otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość, zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu.
  1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć oferenci w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków dopuszczających:

  1. w zakresie określonym w podpunkcie 1. – spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających wiarogodność takiego oświadczenia (lista zrealizowanych usług wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania – np. w formie protokołów odbioru, zaświadczeń urzędowych, listów rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora itp.)

Oferta, która nie spełnia któregokolwiek z warunków określonych w punkcie 5 powyżej, z uwzględnieniem sposobu ich udokumentowania zgodnie z opisem zawartym w niniejszym punkcie 6, zostanie odrzucona ze względów formalnych i nie będzie analizowana merytorycznie. Zamawiający odrzuci również ofertę w przypadku, gdy na wezwanie Zamawiającego oferent nie dostarczy dokumentów potwierdzających wiarogodność oświadczeń. W przypadku odrzucenia oferty oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.

  1. Dane kontaktowe dla oferentów:

Ks. Kazimierz Sagan – Proboszcz

e-mail: saxaz@op.pl

tel.: 663900696

  1. Sposób i termin złożenia oferty

Oferty można składać wyłącznie osobiście w siedzibie Parafii (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu) lub listownie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19  stycznia 2024 r. do godz. 10.00, na adres Zamawiającego wskazany w punkcie 1 .

Oferty należy składać na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Oferenta. W przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEiDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana nie nieważną

Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. Zamawiający nie ma obowiązku wezwania oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.

Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby składające ofertę.

Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje data nadania listu poleconego), w tym godzinę dostarczenia.

  1. Termin związania ofertą

Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

  1. Kryteria wyboru ofert i opis sposobu ich obliczania

Za najlepszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie kryteria formalne (dostępu) opisane w punkcie 5 powyżej i udokumentowane zgodnie z treścią punktu 6 oraz przewidująca najniższe wynagrodzenie brutto. W przypadku przedsiębiorców stawka brutto oznacza stawkę zawierającą wszystkie podatki, w tym VAT, w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej stawka brutto oznacza całkowity koszt wynagrodzenia, tj. łącznie z tzw. kosztami pracodawcy (tzw. „duże brutto”).W przypadku, gdy co najmniej dwóch oferentów spełniających kryteria dostępu złoży oferty na tę samą kwotę wynagrodzenia, zostaną poproszeni o złożenie ofert uzupełniających.

  1. Rozstrzyganie sporów

Ewentualne spory w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, poddane zostaną mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.

Załączniki
pdf 1,26 MB pobrano: 14 razy
doc 72,5 KB pobrano: 17 razy
pdf 1,37 MB pobrano: 16 razy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Krzysztoń Grzegorz
Dodano do BIP dnia: 2023-12-19 09:11:41