Specjalista ds. obsługi sekretariatu i kancelarii w Starostwie Powiatowym
I. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe - preferowane administracja,
2. Znajomość następujących aktów prawnych:
- Ustawy o samorządzie powiatowym,
- Ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
- Ustawy o pracownikach samorządowych,
- Ustawy o ochronie danych osobowych,
- Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- Statutu Powiatu Janowskiego,
- Regulaminu organizacyjny Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim
3. Nieposzlakowana opinia,
4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
6. Obywatelstwo polskie,
7. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
II. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego min. 1 rok,
- Biegła obsługa komputera (pakiet Microsoft Office, środowisko Windows, Internet,
- Znajomość programów komputerowych DMS,
- Umiejętność redagowania pism,
- Wysoka kultura osobista,
- Zdolność do kreatywnego myślenia, zaangażowanie, dokładność, przedsiębiorczość, komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, zdolności organizacyjne, odporność na stres.
- Bieżąca obsługa sekretariatu tj.:
- Telefoniczne i osobiste udzielanie rzetelnych informacji petentom oraz kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych lub stanowisk pracy w celu załatwienia konkretnej sprawy urzędowej, sprawna i profesjonalna obsługa interesantów,
- Obsługa przepływu dokumentów w systemie ePUAP, e-doręczenia, poczty elektronicznej urzędu,
- Ewidencjonowanie i przygotowywanie korespondencji urzędowej do wysyłki oraz dostarczanie jej do placówki pocztowej,
- Prowadzenie kalendarza spotkań Starosty i Wicestarosty z uwzględnieniem priorytetów,
- Obsługa elektronicznego obiegu dokumentów w systemie DMS,
- Obsługa poczty e-mail,
- Przekazywanie poszczególnym komórkom zadekretowanych pism,
- Nadzór nad przechowywaniem stempli, pieczątek oraz podpisów elektronicznych,
- Obsługa fax i innych urządzeń biurowych,
- Prowadzenie rejestru wyjazdów samochodu służbowego,
- Prowadzenie rejestru delegacji;
2. Organizacja i obsługa narad i spotkań odbywających się u Starosty i Wicestarosty,
3. Zapewnienie dobrej komunikacji pomiędzy Starostą, Wicestarostą a Wydziałami Starostwa i jednostkami organizacyjnymi powiatu,
4. Wsparcie organizacyjne Starosty, Wicestarosty, Sekretarza Powiatu i Skarbnika Powiatu,
5. Archiwizowanie dokumentów w zakresie stanowiska pracy,
6. Dbałość o estetykę sekretariatu.
1) List motywacyjny i życiorys (CV),
2) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia i inne umiejętności,
3) Oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
5) Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na w/w stanowisku,
6) Kserokopie świadectw pracy,
7) Osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności winny złożyć kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
Miejsce świadczenia pracy: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim.
Wymiar czasu pracy: pełny etat.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Janowie Lubelskim w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest większy niż 6%.
Sekretariat Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim - ul. Zamoyskiego 59,
23-300 Janów Lubelski
1) Dokumenty wytworzone na potrzeby zgłoszenia udziału w konkursie (list motywacyjny, CV, oświadczenia, kwestionariusz) powinny być własnoręcznie podpisane.
2) Kserokopie dokumentów kandydat potwierdza za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie na nich zwrotu: „Za zgodność z oryginałem”, własnoręcznego podpisu i daty potwierdzenia.
3) Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. obsługi sekretariatu i kancelarii w Starostwie Powiatowym w Janowie Lubelskim” do dnia 26 sierpnia 2025 r.
4) Dokumenty, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
5) Kandydat podczas rozmowy kwalifikacyjnej powinien posiadać dokument tożsamości.
6) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim.
Dodano do BIP dnia 14-08-2025 14:36:12