Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim

Logo - Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Specjalista ds. obsługi sekretariatu i kancelarii w Starostwie Powiatowym

Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59 23-300 Janów Lubelski
Data ogłoszenia
2025-08-14
Termin składania dokumentów
2025-08-26
Wymagane wykształcenie

I. Wymagania niezbędne:                                                            

  1. Wykształcenie wyższe - preferowane administracja,
Wymagania związane ze stanowiskiem

2. Znajomość następujących aktów prawnych:

  • Ustawy o samorządzie powiatowym,
  • Ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
  • Ustawy o pracownikach samorządowych,
  • Ustawy o ochronie danych osobowych,
  • Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  • Statutu Powiatu Janowskiego,
  • Regulaminu organizacyjny Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim

3. Nieposzlakowana opinia,
4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
6. Obywatelstwo polskie,
7. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych

II. Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego min. 1 rok,
  2. Biegła obsługa komputera (pakiet Microsoft Office, środowisko Windows, Internet,
  3. Znajomość programów komputerowych  DMS,
  4. Umiejętność redagowania pism,
  5. Wysoka kultura osobista,  
  6. Zdolność do kreatywnego myślenia, zaangażowanie, dokładność, przedsiębiorczość, komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, zdolności organizacyjne, odporność na stres.
Zakres obowiązków
  1. Bieżąca obsługa sekretariatu tj.:
  • Telefoniczne i osobiste udzielanie rzetelnych informacji petentom oraz kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych lub stanowisk pracy w celu załatwienia konkretnej sprawy urzędowej, sprawna i profesjonalna obsługa interesantów,
  • Obsługa przepływu dokumentów w systemie ePUAP, e-doręczenia, poczty elektronicznej urzędu,
  • Ewidencjonowanie i przygotowywanie korespondencji urzędowej do wysyłki oraz dostarczanie jej do placówki pocztowej,
  • Prowadzenie kalendarza spotkań Starosty i Wicestarosty z uwzględnieniem priorytetów,
  • Obsługa elektronicznego obiegu dokumentów w systemie DMS,
  • Obsługa poczty e-mail, 
  • Przekazywanie poszczególnym komórkom zadekretowanych pism,
  • Nadzór nad przechowywaniem stempli, pieczątek oraz podpisów elektronicznych,
  • Obsługa fax i innych urządzeń biurowych,
  • Prowadzenie rejestru wyjazdów samochodu służbowego, 
  • Prowadzenie rejestru delegacji;

2. Organizacja i obsługa narad i spotkań odbywających się u Starosty i Wicestarosty,
3. Zapewnienie dobrej komunikacji pomiędzy Starostą, Wicestarostą  a Wydziałami Starostwa i jednostkami organizacyjnymi powiatu,
4. Wsparcie organizacyjne Starosty, Wicestarosty, Sekretarza Powiatu i Skarbnika Powiatu,
5. Archiwizowanie dokumentów w zakresie stanowiska pracy,
6. Dbałość o estetykę sekretariatu.

Wymagane dokumenty

1) List motywacyjny  i życiorys (CV),

2) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia i inne umiejętności,

3) Oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

5) Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na w/w stanowisku,

6) Kserokopie świadectw pracy,

7) Osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności winny złożyć kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.

Warunki pracy

Miejsce świadczenia pracy: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim.

Wymiar czasu pracy: pełny etat.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym  w Janowie Lubelskim w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest większy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Sekretariat Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim - ul. Zamoyskiego 59,
23-300 Janów Lubelski                                            

Uwagi

 

1) Dokumenty wytworzone na potrzeby zgłoszenia udziału w konkursie (list motywacyjny, CV, oświadczenia, kwestionariusz) powinny być własnoręcznie podpisane.

2) Kserokopie dokumentów kandydat potwierdza za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie na nich zwrotu: „Za zgodność z oryginałem”, własnoręcznego podpisu i daty potwierdzenia.

3) Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. obsługi sekretariatu i kancelarii w Starostwie Powiatowym w Janowie Lubelskim” do dnia 26 sierpnia 2025 r. 

4) Dokumenty, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

5) Kandydat podczas rozmowy kwalifikacyjnej powinien posiadać dokument tożsamości.

6) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim.                                                                                                                  

Załączniki
  • pdf 1,34 MB pobrano: 30 razy
  • rtf 53,5 KB pobrano: 13 razy
  • docx 17,5 KB pobrano: 21 razy
  • docx 15,9 KB pobrano: 14 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Grzegorz Krzysztoń
    Dodano do BIP dnia 14-08-2025 14:36:12