Podinspektor ds. rejestracji pojazdów w Wydziale Komunuikacji, Transportu i Dróg Publicznych
- wykształcenie wyższe – preferowane prawo lub administracja,
- znajomość następujących aktów prawnych:
- ustawy Prawo o ruchu drogowym,
- rozporządzenia w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- kodeksu cywilnego,
- ustawy o samorządzie powiatowym.
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- obywatelstwo polskie,
- nieposzlakowana opinia
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji samorządowej
Zakres zadań przewidywanych do wykonywania na stanowisku jest związany z rejestracją pojazdów tj. stałej i czasowej rejestracji pojazdów, w tym wydawanie dokumentów komunikacyjnych, wyrejestrowania pojazdów, kierowania pojazdów na badania techniczne, zwracania zatrzymanych dowodów rejestracyjnych po ustaniu przyczyn ich zatrzymania, przekazywania danych o pojazdach oraz ich właścicielach do Centralnej Ewidencji Pojazdów, prowadzenia ewidencji tablic rejestracyjnych i innych dokumentów komunikacyjnych, wydawania zezwoleń na przejazd pojazdów normatywnych, sporządzanie sprawozdań o pojazdach.
- List motywacyjny i życiorys (CV),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia i inne umiejętności,
- oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na w/w stanowisku,
- kserokopie świadectw pracy,
- osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności winny złożyć kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
Miejsce świadczenia pracy: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim.
Wymiar czasu pracy: pełny etat.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Janowie Lubelskim w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest większy niż 6%.
Sekretariat Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim
ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski
- Dokumenty wytworzone na potrzeby zgłoszenia udziału w konkursie (list motywacyjny, CV, oświadczenia) powinny być własnoręcznie podpisane.
- Kserokopie dokumentów kandydat potwierdza za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie na nich zwrotu: „Za zgodność z oryginałem”, własnoręcznego podpisu i daty potwierdzenia.
- Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych w Starostwie Powiatowym w Janowie Lubelskim” do dnia 16 lutego 2022 r.
- Dokumenty, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Kandydat podczas rozmowy kwalifikacyjnej powinien posiadać dokument tożsamości.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim.
Dodano do BIP dnia 04-02-2022 13:32:04