Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim

Logo - Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Audytor Wewnętrzny

Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59 23-300 Janów Lubelski
Data ogłoszenia
2024-03-27
Termin składania dokumentów
2024-04-09
Wymagane wykształcenie
  1. Wymagania niezbędne:
    1. wykształcenie wyższe,
Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. posiadanie następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
    • a) jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
    • b) złożenie w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
    • c) uprawnienia biegłego rewidenta, lub
    • d) dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.

Za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego, o której mowa wyżej uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z:
1) przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego;
2) realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz.U. z 2023 r. poz. 615 z późn. zm.);
3) nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz.U. z 2022 r. poz. 623).

  1. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem (będące przedmiotem umowy):
    1. doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku audytora wewnętrznego,
    2. wiedza oraz umiejętności praktyczne w zakresie realizacji zadań audytu wewnętrznego, w tym m.in. znajomość technik i metodologii audytu wewnętrznego, standardów audytu wewnętrznego, analizy ryzyka,
    3. umiejętność logicznego i analitycznego myślenia oraz formułowania wniosków,
    4. znajomość przepisów prawnych zawartych w ustawach:
      - o finansach publicznych,
      - o zamówieniach publicznych,
      - ustawy o samorządzie powiatowym,
      - ustawy o pracownikach samorządowych,
      - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
      - obsługa urządzeń biurowych, znajomość oprogramowania MS WINDOWS oraz pakietu biurowego Office,
      - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Zakres obowiązków
  1. przygotowanie i przeprowadzenie audytu w starostwie i jednostkach organizacyjnych powiatu, a także w innych jednostkach w zakresie, w jakim jednostki te wykonują zadania na rzecz powiat albo korzystają z jego majątku,
  2. przygotowanie i przeprowadzanie audytów wewnętrznych w zakresie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Starostwie,
  3. przygotowanie, poprzedzonego identyfikacją i analizą ryzyka, rocznego planu audytu wewnętrznego,
  4. sporządzanie sprawozdań z wykonania planu audytu za rok poprzedni,
  5. przeprowadzanie zadań i czynności audytowych objętych planem audytu poprzez niezależne badanie systemu kontroli zarządczej oraz formułowanie obiektywnych i niezależnych ocen na temat adekwatności, efektywności i skuteczności tego systemu,
  6. przeprowadzanie, w uzasadnionych przypadkach i w porozumieniu ze starostą, audytów poza rocznym planem audytu wewnętrznego,
  7. przeprowadzanie czynności sprawdzających dla oceny działań podjętych w celu realizacji zaleceń zawartych w sprawozdaniu z przeprowadzenia audytu wewnętrznego,
  8. wykonywanie czynności doradczych, w tym przedstawianie opinii i składanie wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania starostwa i powiatowych jednostek organizacyjnych,
  9. zbieranie informacji o stanie kontroli zarządczej w starostwie i w jednostkach organizacyjnych powiatu oraz przygotowanie informacji i analiz w tym zakresie dla starosty i zarządu powiatu.

 

Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny i życiorys (CV),
  2. Wypełniony formularz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru załączonego do ogłoszenia,
  3. Oświadczenia (wg. załącznika do ogłoszenia):
    - oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych
    - oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
    - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
    - oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie pracy na w/w stanowisku,
  4. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, wykształcenie, uprawnienia i inne umiejętności,
  5. osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności winny złożyć kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.

 

Warunki pracy

Miejsce świadczenia pracy: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim.
Wymiar czasu pracy: 1/4 etatu.
Praca biurowa w wymiarze 10 godzin w tygodniu.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Janowie Lubelskim w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest większy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Sekretariat Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim - ul. Zamoyskiego 59,
23-300 Janów Lubelski                                              

 

Uwagi
  1. Dokumenty wytworzone na potrzeby zgłoszenia udziału w konkursie (list motywacyjny, CV, oświadczenia) powinny być własnoręcznie podpisane.
  2. Kserokopie dokumentów kandydat potwierdza za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie na nich zwrotu: „Za zgodność z oryginałem”, własnoręcznego podpisu i daty potwierdzenia.
  3. Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko audytora wewnętrznego w Starostwie Powiatowym w Janowie Lubelskim” do dnia 9 kwietnia 2024 r.
  4. Dokumenty, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  5. Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną powiadomieni o rozmowie kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.
  6. Stosownie do treści art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopad 2008r. o pracownikach (Dz. U. z 2022r. poz. 530) pierwszeństwo w zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie ma zastosowania do kierowniczych stanowisk urzędniczych.
  7. Kandydat podczas rozmowy kwalifikacyjnej powinien posiadać dokument tożsamości.
  8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim.

 

Załączniki
  • pdf 2,43 MB pobrano: 10 razy
  • docx 17,5 KB pobrano: 12 razy
  • docx 15,9 KB pobrano: 7 razy
  • docx 13,2 KB pobrano: 5 razy
  • pdf 311 KB pobrano: 37 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Grzegorz Krzysztoń
    Dodano do BIP dnia 27-03-2024 15:19:14