Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim

Logo - Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. księgowości i płac w Wydziale Edukacji i Finansów Oświaty

Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59 23-300 Janów Lubelski
Data ogłoszenia
2024-01-30
Termin składania dokumentów
2024-02-13
Wymagane wykształcenie

1. wykształcenie wyższe –preferowane: kierunek ekonomia lub finanse i rachunkowość lub zarządzanie finansami w oświacie,

Wymagania związane ze stanowiskiem

2. znajomość następujących aktów prawnych:

  • ustawy o rachunkowości,

  • ustawy o finansach publicznych,

  • kodeksu postępowania administracyjnego,

  • Karty Nauczyciela,

  • ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,

  • ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,

  • ustawy o ZFŚS,

  • ustawy Kodeks pracy,

  • ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,

  • ustawy o samorządzie powiatowym,

  • ustawy o pracownikach samorządowych,

  • ustawa o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej,

  • ustawy o podatku od towarów i usług,

3. nieposzlakowana opinia,

4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,

5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

6. obywatelstwo polskie,

7. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

8. doświadczenie w pracy w płacach w jednostkach samorządowych minimum 6 miesięcy.

 

2. Wymagania dodatkowe:

 

1. ukończone kursy księgowe i płacowe,

2. znajomość programów komputerowych - VULCAN Płace, VULCAN Finanse, VULCAN Sigma,

3. znajomość programu płacowego Płatnik,

4. umiejętność rozliczania i sporządzania deklaracji ZUS i VAT,

5. znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,

6. umiejętność prowadzenia ewidencji ilościowo – wartościowej środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Naliczanie amortyzacji,

7. doświadczenie w naliczaniu płac i prowadzenia miesięcznej karty wynagrodzeń pracowników.

Zakres obowiązków

Zakres zadań przewidywanych do wykonywania na stanowisku jest związany z obsługą finansową jednostek organizacyjnych realizujących zadania oświatowe tj. terminowa ewidencja księgowa i finansowa operacji gospodarczych szkół w ujęciu syntetycznym analitycznym, sporządzanie list wynagrodzeń pracowników, prowadzenie rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym, prowadzenie pełnej dokumentacji wynagrodzeń pracowników jednostek oraz wydawanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń, sporządzanie rocznych informacji o dochodach pracowników oświaty, obsługa programu VULCAN, Płatnik, kompletowanie dokumentacji i naliczanie zasiłków z tytułu choroby, macierzyństwa, zasiłków opiekuńczych oraz prowadzenie ich ewidencji, prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia emerytalnego pracowników, dokumentacji emerytalno-rentowej, prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym pracowników i ich rodzin, prowadzenie dokumentacji ZFŚS pracowników oświaty oraz emerytów i rencistów, współpraca z ZUS, Urzędem Skarbowym, dyrektorami jednostek, prowadzenie ksiąg środków trwałych, itp.

Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny i życiorys (CV),
  2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia i inne umiejętności,
  3. oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
  4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności winny złożyć kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
Warunki pracy

Miejsce świadczenia pracy: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim.

Wymiar czasu pracy: pełny etat.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Janowie Lubelskim w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest większy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Sekretariat Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim - ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski.

Uwagi
  1. Dokumenty wytworzone na potrzeby zgłoszenia udziału w konkursie (list motywacyjny, CV, oświadczenia) powinny być własnoręcznie podpisane.
  2. Kserokopie dokumentów kandydat potwierdza za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie na nich zwrotu: „Za zgodność z oryginałem”, własnoręcznego podpisu i daty potwierdzenia.
  3. Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. księgowości i płac w W. Edukacji i Finansów Oświaty Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim” do dnia 13 lutego 2024 r.
  4. Dokumenty, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  5. Kandydat podczas rozmowy kwalifikacyjnej powinien posiadać dokument tożsamości.
  6. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim.
Załączniki
  • pdf 1,35 MB pobrano: 33 razy
  • pdf 232 KB pobrano: 115 razy
  • pdf 422 KB pobrano: 69 razy

  • Wybrany kandydat
    Ewelina Małek
    Uwagi
    zam. Janów Lubelski

    Ewelina Małek
    Uwagi
    zam. Janów Lubelski

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Grzegorz Krzysztoń
    Dodano do BIP dnia 30-01-2024 10:23:04